Tuesday, July 24, 2012

egyrészes, 613-as gyönyörű szőke póthaj - Jelenlegi ára: 1 Ft

Gyönyörű, egyrészes 5 csatos szintetikus póthaj eladó.
613-as platinaszőke, 120gramm, nagyon sok, bőven elég egy fejre. 6sor van összevarrva
Hullámos, nekem felcsatolva hátközépig ér, 170cm magas vagyok.
Sajnos nekem még így is hosszú, hiába váll alá és a hajam, ezért válok meg tőle. Soha nem hordtam, csak 1x felpróbáltam.
Dúsításra, hajhosszábbításra a legjobb,  leggyorsabb, legkíméletesebb eszköz! Gyönyörű dússá varázsolhatod vele hosszú hajadat, vagy a rövidebből hosszút varázsolhatsz.
Csak felcsatolod a kalapvonalad (fejközeped) közelébe, ráborítod a takaró hajat, és kész is, észrevehetetlen
Mosni langyos vízben, nyomkodva, kímélő samponnal lehet, balzsamozni felesleges, hiszem műhaj. Én fektetve, törölközőn szoktam szárítani a póthajakat, majd száradás után óvatosan kefével, vagy nagy fokú fésűvel fésülni!
Nem festhető, és nem ajánlom sem a vasalást, sem a hajsütővas használatát. Csavarókra fel lehet tekerni, de felesleges, mert tartja a hullámokat: )
Hossza: teljesen kihúzva 55-58cm, hullámosan kb 50cm
szélessége: 23cm
Kérdezz bátran! Most akár 1ft-ért a tiéd lehet: )


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-08-09 17:45
. egyrészes, 613-as gyönyörű szőke póthaj - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment