Wednesday, December 26, 2012

H&M CICÁS LÁNY FELSŐ 98-104 1Ft NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szupercsini cicás csillogós szivecskékkel díszített H&M lány felső. Az első kép katalóguskép. Elöl két halvány világos foltot vettem észre fényképezéskor, lásd a képet, de már nem fogtam hozzá kiszedni, ezért indul 1 Ft-ról.
Nézd meg a többi termékemet is, sok Ne: xt és Mini Bode: n ruhám van ebben a méretben, mind új, címkés vagy első kézből, alig használtan!  
Személyesen átvehető Budapest 4. vagy 5. kerületében az általam megadott címen, vagy ajánlva postázok.  A vásárlásról szóló automatikus emailben megtalálod az utaláshoz szükséges adatokat. Nem szeretnék alkudni, sem licitet előbb lezárni, ha tettem fixárat, akkor fixáron azonnal vihető, ha nem tettem, akkor nem is szeretnék. Mindig a vevő értékel először, én csak utána. Privát aukció, garancia vagy csere nélkül. Nemdohányzó, állatmentes, kifejezetten igényes és tiszta háztartásból. Licitet nem törlök.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-01-07 20:00
. H&M CICÁS LÁNY FELSŐ 98-104 1Ft NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment